ביטול עסקה מקוונת

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

לביטול עסקה שבוצעה דרך האתר ניתן לפנות למייל info@GoodLife.co.il או בטופס המופיע למטה.

יש לציין בתוכן ההודעה

  • מספר הזמנה או ת.ז של מבצע ההזמנה
  • שם מבצע ההזמנה
  • 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי דרכו בוצעה העסקה
  • סיבה לביטול העיסקה
  • מספר טלפון בו אתם זמינים ליצירת קשר
שלחו לנו הודעה באמצעות טופס זה ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

כתבו לנו
שלחו לנו הודעה באמצעות טופס זה ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

*ביטול עסקה ע"פ תקנון האתר בלבד.

לביטול עסקה שבוצעה בסניף או דרך הטלפון יש לפנות לשירות הלקוחות בטל 03-6343463 או לסניף ברחוב נדב בסקינד 11 ראשון לציון